Eurocare

Díjmentes segélyszolgálat 3 év után is



A Toyota Eurocare a garancia kezdetétől számított 36 hónapon keresztül érvényes, de nem feltétlenül jár le csak azért, mert az Ön autója már elmúlt 3 éves. Csak annyit kell tennie, hogy 3 évesnél idősebb Toyotáján is Toyota márkaszervizben, eredeti Toyota alkatrészek felhasználásával végezteti el az előírt karbantartási munkákat, valamint az üzembiztonságot veszélyeztető hibák javítását. Ezek után mi ingyenesen további 1 évre meghosszabbítjuk az autóra érvényes Eurocare szolgáltatást. Ezután minden - Toyota márkaszervizben elvégeztetett - előírt karbantartás alkalmával ismételt en meghosszabbítjuk további 1 évre a szolgáltatást.


Néhány szó a Toyota Eurocare országúti segélyszolgálatról

A Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat a nap 24 órájában, az év minden napján készen áll a segítségnyújtásra azokban az esetekben, ha az alábbiak valamelyike bekövetkezne:


Műszaki meghibásodás, kifogyott üzemanyag, balesetből eredő mozgásképtelenség, lemerült akkumulátor, defekt, elveszett vagy bezárt kulcs, betegség.

 

  • amennyiben lehetséges, az autó helyszíni javítása
  • ha a javítás a helyszínen nem lehetséges, akkor az autót ingyenesen a legközelebbi hivatalos Toyota márkaszervizbe vontatják
  • ha Ön a közelben szeretné megvárni, míg autóját megjavítják, a Toyota Eurocare kifizeti Ön helyett a szállodai elhelyezést (a lakóhelytől 50 km-nél távolabb, legfeljebb 4 napra)
  • ha külföldön tartózkodik, és cserautót szeretne, akkor a javítás időtartamára de legfeljebb 3 napra az Önével megegyező kategóriájú gépkocsit biztosítunk
  • külföldön, bizonyos körülmények között - alternatív megoldásként - a Toyota Eurocare megszervezi és kifizeti az első osztályú vonatjegyet, amellyel Ön és utasai folytathatják utazásukat az eredeti úticéljuk felé, vagy visszatérhetnek lakhelyükre. A javítás befejezése után a megjavított autó átvételéhez is első osztályú vonatjegyet biztosítunk
  • amennyiben bizonyos fontos alkatrészek hiánya miatt a jármű javítása az adott külföldi szervizben nem megoldható, a Toyota Eurocare beszerzi és elküldi ezeket az alkatrészeket a Toyota márkaszerviznek, hogy az elvégezhesse a javítást
  • amennyiben külföldön a járműben utazó valamennyi autóvezető megbetegszik, és emiatt az utazás nem folytatható, a Toyota Eurocare a saját költségén biztosít sofőrt
  • ha ellopták az autóját, elveszett a hitelkártyája, megbetegedett, esetleg jogi vagy általános tanácsadásra van szüksége, a Toyota Eurocare csapata kész Önnek tanácsot adni, vagy továbbítani az üzenetét valakinek, akit értesítenie kell ilyen esetekben
  • abban az esetben, ha a jármű külföldön nem javítható, a Toyota Eurocare vállalja a költségeket, és megszervezi a jármű hazaszállítását az Ön által megadott magyarországi Toyota márkaszervizbe



Ha bárhol Európában problémája adódna Toyota gépkocsijával, kérjük, hívja a következő ingyenes telefonszámok valamelyikét:


Magyarországról: 06-80-201-294
külföldről: +*36-1-458-44-46


* A nemzetközi hívókód minden európai országban "00", kivéve Finnországban, ahol "990"

Kapcsolat

Elérhetőségeink


Tel: +36-1-348-4070
E-mail: info@toyotadelpest.hu

Cím: 1097 Budapest, Gyáli út 42.

 

* A honlapon történő esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. Az oldalon szereplő adatok informálisak, azok ajánlatadásnak nem minősülnek, kizárólag tájékoztatási céllal szerepelnek.

 

Nyitva tartás

Szalon:

hétfő-péntek: 08:00-18:00,
szombat: zárva,
vasárnap: zárva

Szerviz:

hétfő-péntek: 07:30-17:00,
szombat-vasárnap: zárva

Instagram

Facebook