Extra garancia


A Toyota Eurocare útmenti segélyszolgálatot a legtöbb Toyota tulajdonos ismeri: ha egy Toyota valamilyen okból mozgásképtelenné válna, a szakemberek a legközelebbi márkaszervizbe szállítják az autót, szükség esetén csereautót biztosítanak, esetleg vonat- vagy repülőjegyet vásárolnak, hogy az autós és utasai folytathassák útjukat. Ám ha az autós nem ezt választja, akkor a Eurocare fizeti a szállodai szobáját, míg a szerviz elvégzi autóján a szükséges javításokat - s mindez nem csupán Magyarországon, hanem Európa legtöbb országában is elérhető. Az Extracare szolgáltatási csomag, a már említett segélyszolgálat biztosítása mellett az autó javítási költségeit is fedezi, ha az váratlanul - akár mechanikus, akár elektromos hiba folytán - arra szorulna, hogy tulajdonosa szervizbe vigye. Az Extracare garancia az autó szinte összes részegységére fedezetet nyújt, kivéve a kopó forgó alkatrészeket, illetve azokat az alkatrészeket, amelyeknek - a periodikus karbantartások során - rendszeres cseréje vagy tisztítása szükséges. Az Extracare szerződés nemcsak olyan autókra köthető meg amelyekre még érvényes a gyártói garancia, hanem a 3 évesnél idősebb Toyota járművekre is. A legtöbb Toyotára köthető Extracare szerződés, amennyiben az 7 évesnél fiatalabb, és a kilométer-számlálója 160 ezer kilométernél kevesebbet mutat.


Milyen alkatrészekre vonatkozik az Extracare?

A garancia kiterjed az autó alábbi komponenseinek teljes üzemképességére (a részletekkel kapcsolatban kérjük, hogy olvassa el az extra garancia szerződéshez járó garancia füzetet):

  •     motor
  •     turbófeltöltő
  •     hűtőrendszer
  •     elektromos alkatrészek
  •     fékrendszer
  •     kerékcsapágyak
  •     differenciálmű
  •     osztómű
  •     légkondicionáló
  •     kormánymű
  •     házak
  •     hajtáslánc és felfüggesztés
  •     üzemanyag-ellátó rendszer (benzin)
  •     üzemanyag-ellátó rendszer (dízel)
  •     tengelykapcsoló
  •     sebességváltó (manuális vagy automata)
  •     egyéb (pl. ajtózár, napfénytető, kitámasztó teleszkópok...)



Milyen alkatrészekre nem vonatkozik az Extracare?

A jármű fényezésére, valamint a karbantartások során felhasznált alkatrészekre, illetve az úgynevezett "kopó forgó" alkatrészekre, pl. szűrők, gumiabroncsok, kipufogó rendszer, fékbetétek, ablaktörlő lapátok, fényszórók, izzók és akkumulátor. Ezen felül olyan alkatrészekre sem vonatkozik, amelyek az extra garancia füzetben nincsenek felsorolva.


Milyen kötelezettségekkel jár, ha Ön extra garanciát vásárol?

A Toyota Extracare garancia által biztosított védelem fenntartásához meg kell felelni bizonyos feltételeknek:

  • A Toyota által előírt karbantartási munkákat hivatalos Toyota márkaszervizben kell elvégeztetni, és a munka elvégzésének tényét be kell vezetni a szervizkönyvbe. A garanciális jogok megszűnnek, amennyiben a felmerülő hiba arra vezethető vissza, hogy a Toyota szervizkönyvben előírt karbantartási és átvizsgálási munkákat nem végezték el rendszeresen.
  • A kilométer-számláló működésének meghibásodását, valamint cseréjét az aktuális óraállással együtt haladéktalanul be kell jelenteni a garanciát biztosító hivatalos Toyota márkakereskedőnél.
  • Figyelembe kell venni és betartani a gépjármű használatára vonatkozó, a felhasználói kézikönyvben leírt gyártói utasításokat.



A garancia átruházhatósága

A Toyota Extracare garancia átruházható a gépkocsi új tulajdonosára, feltéve hogy a jármű karbantartásait a gyártó előírásainak megfelelő módon, hivatalos Toyota márkaszervizben végeztették el, és nem lépték át a garancia kilométer-korlátozását vagy időtartamát.


Garanciális igények intézése

Amennyiben meghibásodást vagy rendellenes működést tapasztal, akkor lépjen kapcsolatba a garanciát biztosító hivatalos Toyota márkakereskedővel, aki segítségére siet. A garancia hatálya alá eső követelések intézéséért az a hivatalos Toyota márkakereskedő (a garancia szolgáltatója) felelős, akinél Ön a garanciális szerződést megkötötte, de amennyiben nem éri el a garanciális szolgáltatást nyújtó hivatalos Toyota márkakereskedőt (ha pl. külföldön tartózkodik), akkor egy másik hivatalos Toyota márkaszerviz is tud segíteni.

Amennyiben az autó mozgásképtelenné válna, akkor a Toyota Eurocare irodai számán adnak további segítséget: Magyarországról: 06-80-201-294, külföldről:

+36-1-458-44-46*



* A nemzetközi hívókód minden európai országban "00", kivéve Finnországban, ahol "990"



Milyen extra garancia módozatok léteznek?


Az extra garancia módozatok a garancia időtartamában és kilométer korlátozásában különböznek egymástól.

    Garancia időn belüli autókra (3 évnél fiatalabb autó és 100 ezernél kevesebb megtett km):
        +1 év és maximum 130 ezer kilométer
        +2 év és maximum 160 ezer kilométer


    Már nem garanciális autókra (7 évnél fiatalabb autó és 160 ezernél kevesebb megtett km):
        1 év – kilométer korlátozás nélkül
        2 év – kilométer korlátozás nélkül

Kapcsolat

Elérhetőségeink


Tel: +36-1-348-4070
E-mail: info@toyotadelpest.hu

Cím: 1097 Budapest, Gyáli út 42.

 

* A honlapon történő esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. Az oldalon szereplő adatok informálisak, azok ajánlatadásnak nem minősülnek, kizárólag tájékoztatási céllal szerepelnek.

 

Nyitva tartás

Szalon:

hétfő-péntek: 08:00-18:00,
szombat: 09:00-13:00,
vasárnap: zárva

Szerviz:

hétfő-péntek: 07:30-17:00,
szombat-vasárnap: zárva

Instagram

Facebook